Change of Presidente

Sandro Rosell


Är mycket nöjd och säger att han kommer att ändra så lite så möjligt i klubben, detta för att han tycker att det går så bra för klubben just nu och vill inte påverka flytet.

Dock nämns några spelar om framtiden i barca;
  1. Tierry Henry som kommer att byta klubb, i överense med klubben, henry som har ett år kvar på konraktet har vid flera tillfällen ryktats vilja lämna klubben, och nu så blir rykterna verklighet!
  2. Yeaya Toure som det ryktas om att barca inte vill behålla, men dock bara rykten än så länge! (fråga mig och jag svara att barca gör ett stort misstag om de släpper honom!)
  3. Chesc Fabregas som barca har varit ute efter ett tag nu, dock tycker vi inte att han är de pengar som arsenal vill ha för honom. och min personliga åsikt är att han är överskattad och aldrig hade fått känna på gräset med dagens Barca!.......om jag nu va tränare DVS.
  4. Notis! Klubben har för närvarande 7 spelare i den spanska truppen som har tagit sig till kvartsfinal.

    -- Jag är väldigt överaskad utav Besquets!! killen blir bara bättre och bättre, undrar hur långt de kommer sträcka sig????

Kommentarer
Postat av: keshal

tung blogg hörru!

2010-11-22 @ 16:41:53
URL: http://keshal.blogg.se/
Postat av: keshal

tung blogg hörru!

2010-11-22 @ 16:42:53
URL: http://keshal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback